Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2009

Δικάζεται αστυνομικός για βασανιστήρια με ηλεκτροσόκ


Ξεκίνησε την Παρασκευή, στο Μεικτό Ορκωτό Δικαστήριο της Αθήνας η δίκη του αστυνομικού που κατηγορείται για βασανισμό ενός 17χρονου αγοριού και ενός 20χρονου στρατιώτη με ηλεκτροσόκ στο ΑΤ Ασπροπύργου. Νέο παράθυρο Ο 20χρονος Ι. Παπακώστας, περιέγραψε κατά την κατάθεσή του το βασανισμό που υπέστη.

Όπως περιέγραψε ο κ. Παπακώστας, «Εκείνο το βράδυ είχαμε πάει με φίλους για καφέ με τα μηχανάκια μας. Κάποια στιγμή όταν περνούσαμε μπροστά από το δρόμο που βρίσκεται το Τμήμα, ανέπτυξα λίγο ταχύτητα για να προλάβω τους φίλους μου και με σταμάτησε ένα περιπολικό. Μου ζήτησαν να πέσω κάτω αλλά αρνήθηκα γιατί είχε λάσπες και επειδή δεν είχα πάνω μου τα στοιχεία που μου ζήτησαν, με πήραν στο Τμήμα όπου και μου έβαλαν χειροπέδες.

Κάποια στιγμή ο κατηγορούμενος άρχισε να με ρωτάει επανειλημμένα "γιατί την κοπάνησες" κι εγώ του απάντησα "δεν την κοπάνησα". Τότε με χτύπησε δυο φορές στον ώμο και τρεις φορές στο δεξί πόδι κοντά στα γεννητικά όργανα, με μια μαύρη συσκευή που είχε στη χούφτα του. Δεν ξέρω τι ήταν αυτό αλλά άρχισα να τινάζομαι, έχασα το φως μου, έπεσα στα γόνατα και φώναζα "τι έκανα για να μου το κάνεις αυτό;"».

Ο αστυνομικός αρνείται τις κατηγορίες και υποστηρίζει ότι η συσκευή που είχε στα χέρια του ήταν ασύρματος που δεν προκαλεί ηλεκτρικές εκκενώσεις. Το πόρισμα της Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης που διενεργήθηκε για το περιστατικό αναφέρει τα όσα υποστηρίζει ο κατηγορούμενος.

Το Δικαστήριο, αποδεχόμενο αίτημα του συνηγόρου του κατηγορουμένου, κάλεσε για μάρτυρα τον ιατροδικαστή που είχε εξετάσει τα δύο θύματα, τον γιατρό του Τζάνειου Νοσοκομείου ο οποίος έχει εξετάσει τον Ιωάννη Παπακώστα, αλλά και τον αστυνομικό που με την ιδιότητα του χημικού είχε ελέγξει το συγκεκριμένο μηχάνημα και είχε αποφανθεί ότι πρόκειται για ασύρματο που δεν προκαλεί ηλεκτροσόκ.

Πηγή: «Ελευθεροτυπία»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου